Spread the love

המכונית השלימה יומיים של מבחן במסלול המירוצים פיוראנו של פרארי.

הקמפיין של פרארי לחזור ללה מאן רחוק מלהסתיים. לסוס המתדרדר יש פחות משנה להכניס את מכונית המירוץ שלו לכושר, והפיתוח נמצא כעת בעיצומו. בשבוע שעבר, פרארי לקחה את מרוץ ה-LMH לפיורנו לצורך הטלטלה ראשונית וכדי להתחיל בתוכנית הפיתוח של המכונית. יצרנית הרכב צילמה את הטיול הראשון של המכונית בוידאו ושיתפה אותה עם העולם.

הקליפ המסוגנן מאוד כולל הרבה יותר רגש מאשר סרטון הריגול של השבוע שעבר שתפס את המכונית על המסלול. המכונית עברה יומיים של מבחן, ופרארי כבר תכננה זמן מסלול נוסף. הסרטון מציג את פרארי ממשיכה להחביא את מכונית המירוץ של LMH תחת מעטפת הסוואה הדוקה, והעריכות המהירות הופכות את זה למאתגר להתמקד בהיבטי עיצוב ספציפיים.

למרבה המזל, סרטון הריגול והתמונות סיפקו את המראה הטוב ביותר שלנו במכונית, וחשפו עיצוב רדיקלי. המכונית יושבת נמוך לקרקע, כשהפגושים הקדמיים יושבים גבוה מהמרכב. הפרארי כוללת גם כנף מסיבית עם שלושה סנפירים גדולים מבצבצים מאחור, וראינו רק הצצה לעיצוב האחורי הפרוע של המכונית.

פרארי הכריזה על תוכנית LMH בפברואר 2021, ויצרנית הרכב עברה את האיטרציה הראשונה של המכונית הפועלת על סימולטור זמן קצר לאחר מכן. החברה שואבת מכל היבטי המומחיות שלה, כולל חטיבת הפורמולה 1 שלה, והיא מפעילה את התוכנית מתוך מתקן ה-Ativita Sportive GT החדש שלה ליד מסלול המבחן פיוראנו של פרארי. אנטונלו קולטה, שעומד בראש פרויקט LMH והוא הבוס של Attivita אמר מוקדם יותר השנה שזה יהיה "טיפשי לא לנצל את כל הידע שעומד לרשותנו".

ה-Le Mans בשנה הבאה, סיבוב מרכזי ב-WEC, תהיה הפעם הראשונה של פרארי במירוץ המפורסם מאז 1973. כאשר הפרארי תעלה למסלול הצרפתי בשנה הבאה, מרוץ ה-LMH יתחרה מול מכוניות של קאדילק, אקורה ואחרות. . שיתוף פעולה בין ACO, FIA ו- IMSA מאפשר לשיעורי מכוניות LMH ו- LMDh להתחרות זה בזה. אנחנו נרגשים מההתאמה.